loading...
مرجع بازي هاي رايانه اي
آخرین ارسال های انجمن
pooriya_regal بازدید : 2042 پنجشنبه 1391/01/10 نظرات (0)
مصاحبه با MYM|MiseRY


MYM Misery

MYM Misery

مصاحبه با MYM|MiseRY


MYM Misery

MYM Misery

سلام misery ممنون که وقتت به ما دادی بعنوان اولین سوال در مورد پیوستنت به mym و دلایل ترک LOST بگو.

_ خوب راستش من چند ماه اخیر تو تیم LOST.eu بودم و زیاد از فعالیتهای گروهی و جو این تیم راضی نبودم کار به جایی رسید که حتی من تصمیم به بازنشسته شدن و ترک DotA گرفتم اما بالاخره به MYM اومدم و الانم از شرایط موجود راضیم

*بدلیل تفاوت زبانی با Demon بازی برات سخت نشده؟!

_ نه من یه بازیکن حرفه ای هستم و تفاوت زبانی زیاد برامون مشکل نیست. ماها و ظایفمون رو بخوبی میشناسیم

*امسال یه سال بسیار عالی برای دوتا بود تورنمنتهای بسیار زیادی چه بصورت آنلاین و یا آفلاین برگزار شد برگزاری دوباره MYM Prime Defending و WDC و RGC قبول داری امسال یه انقلابی برای این بازی بود؟

_ بله منم باهات موافقم امسال تورنمنتهای زیادی برگزار شد ومنم از دستاورد های امسالم بسیار راضی ام اما بنظرم همه ی اینها در برابر عظمت و بزرگی که دوتا در آینده پیدا میکنه قابل مقایسه نیست و از الان میگم که بی صبرانه منتظر وقایع امسال 2011 هستم

*بهترین اتفاق امسال تو DotA چی بود بنظرت؟

_ من فکر میکنم WDC چون در مقام مقایسه غیر قابل قیاس با سایر تورنمنتها بود از برگزارکنندگان این تورنمنت ممنونم

*DTS امسال تونست Ehome و LGD.sGty رو حذف کنه الیته قبل از اینکه خودش توسط NV.cn حذف بشه و سوم بشه بنظرت این پایانی برای رقابت آسیا و اروپا بود؟

_ ببینین من بعد از تورنمنت WDC متوجه شدم که فرق زیادی بین تیمهای آسیایی و اروپایی و جود نداره و هر کدوم میتونن اون یکی تیم رو شکست بدن امیدوارم زودتر در آینده باز هم از این تورنمنتها برگزار بشه

*بنظرت فقط DTS میتونه این غولای چینی رو شکست بده یا سایر تیمهای اروپایی هم مثل NWO و LOST.eu و MYM هم میتونن این کار رو تکرار کنن؟!

_ بعد از WDC بنظرم سایر تیمها هم قدرت سورپرایز کردن این تیمها رو دارن فقط در صورتی که موقعیتش پیش بیاد

*DTS با یه استراتژِی غیر معمول و عجیب ظاهر شد و تونست با اون Ehome رو شکست بده بنظرت همه تیمها باید از این ترفند ها استفاده کنن؟!

_ بنظرم اینکه تیمها یه استراتژی که چند بار تمرین کرده باشن و کمی نو هم باشه می تونه خوب باشه اما میشه بجز پیکای غیر معمول هم این کارو انجام داد

*خوب یک مقدار بیا در مورد استرتژی های لاین ها صحبت کنیم بنظرت استراتژِی 3.1.1 که امسال تو ESWC دیدیم بهتره یا استراتژی قدیمی 2.2.1 ؟!

_ من فکر میکنم همش بستگی به نوع هیروهای بازی داره یه تفکر رایج هست که میگه 2.2.1 بدلیل برتری تو 2 لاین بهتر هست و میشه با حضور تو درگیریها هم بهتر نتیجه گرفت اما بازم میگم همش بستگی به هیروهای مقابل و استراتژِی کلی تیم داره

*در مورد هیروهای این دوره نظرت چیه ؟! منظورم هبروهایی که تازگی زیاد پیک میشن مثل Invoker و bathrider و... بخصوص luna

_ به هر حال تو هر دوره ای یکسری از هیروها بیشتر پیک میشن مثلا همین Moon Rider تمامی فاکتورای یه هیرو carry خوب رو داره تنها نقطه ضعف این هیرو همون رنج کمش بود که باعث شد کمتر پیک بشه و به چشم بیاد

*در مورد void و spectre چطور؟

_ این هیروها میتونن carryهای خوبی بشن و الانم کم کم دارن پیک میشن مخصوصا void بنظرم در آینده از این هیرو چیزایی بیشتری در مسابقات ببینیم

*برعکس هیروهای بالا هم بودن که زیاد پیک میشدن اما امسال زیاد حضور نداشتن مخصوصا Storm spirit بنظرت روزگار این هیرو دیگه تموم شده؟!

_ ببینین کمتر پیک شدن این هیرو بمعنای نابودی کامل اون نیست بلکه مختصرا و موقتا یه مدت از مد افتاده اما میشه امیدوار بود که در آینده بزودی شاهد حضور دوباره این هیرو باشیم

*خیلی ها دوست دارن بدونن که بازیکنهای حرفه ای مثل تو از hotkey استفاده میکنن یا ابزار دیگه؟!

_ من شخصا از warkey استفاده میکنم و از اون رضایت کامل دارم بیشتر بستگی به راحتی خود بازیکن داره

*با توجه به اطلاعاتی که از پروژه DotA2 به گوش می رسه بنظرت این بازی میتونه بر DotA و HON غلبه کنه؟!

_ من فکر می کنم زمانی که DotA2 بیاد بصورت طبیعی همه شروع به بازی کردن با اون می کنن و مسلما جایگاه DotA رو بدست میاره و البته این بازی پایانی یا مرگی برای HON هم خواهد بود

*یعنی می گی این بازی توانایی آوردن اسپانسر های بیشتری بسمت DotA و همچنین میتونه تو لیست بازیهای WCGباشه؟!

_ آره با توجه به اخباری که به گوش می رسه این قضیه می تونه عملی بشه

*خوب حرفای پایانیت ؟!

_ از همه ی کسایی که منو بعنوان یه بازیکن DotA حمایت کردن تشکر میکنن از همه ی اسپانسرا و همچنین شما دوستان و همه طرفدارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در این سایت بیشتر چه موضوعاتی باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 185
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8258
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,651
  • بازدید ماه : 4,157
  • بازدید سال : 66,885
  • بازدید کلی : 2,374,110